Politică de retur

nZEBshop oferă clienților serviciul de returnare al produselor achiziționate prin intermediul website-ul nostru conform politicii interne cât și a legislației în vigoare.

Ne rezervăm dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

În cazul în care marfa primită prezintă deteriorări vizibile când este recepționată, aveți dreptul să refuzați recepția, cu menționarea acestui lucru pe documentul de transport, de asemenea, va rugăm să verificați starea coletului la livrare. În acest caz vă rugăm să ne anunțați imediat pentru a putea începe procesul de trimitere a unui alt produs în stare conformă, caz în care termenul de livrare va fi extins.

Dreptul de retur trebuie exercitat de către consumator în termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor, fără ca acesta să fie nevoit să își justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Returnarea produselor se poate face inclusiv în următoarele situații:

  • Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziție;
  • Este prezentat în original documentul fiscal (bon/factură) care atestă achiziționarea produselor;
  • Produsele sunt returnate obligatoriu în ambalajul original cu toate accesoriile și etichetă, fără urme de utilizare, deterioare sau lovire;

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, folosire, zgârieturi, lovituri sau produsele cărora le lipsesc accesoriile.

Rambursarea sumelor provenite din serviciul de retur se va face prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate online prin card bancar sau cele ramburs la curier.

După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitul nostru, se inițiază transferul bancar către contul indicat de cumpărător.

Cheltuielile de returnare (costurile serviciului de curierat) vor fi suportate de către client fie persoană fizică sau juridică, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la de la primirea returului.

Clientul nu își poate exercita dreptul la retragere în cazurile prevăzute în art. 16 din ordonanța de urgență 34/2014:

  • produse pe comandă specială
  • produse deteriorate și neacoperite de garanție

Cererile de returnare se vor soluționa în termen de 14 zile de la data comunicării către nZEBshop la adresa de email info@nzebshop.ro la numărul de telefon 0734 999 444 sau prin intermediul websiteului în intervalul de funcționare al magazinului de Luni până Vineri între orele 08:00 – 17:00.  

Cum solicit returnarea produselor

Puteți înainta o cerere utilizând acest formular de retur sau prin intermediul websiteului ținând cont de pașii de mai jos:

1. Autentificați-vă cu contul creat automat la finalizarea comenzii.

1.png

2. După ce vă autentificați veți fi redirecționat în panoul de administrare al contului unde veți vedea comenzile plasate anterior pe website. Mergeți la comanda pentru care doriți returnarea produselor și apăsați pe "Returnează produse". 
2.png
 
3. Selectați produsul și cantitatea pe care doriți să o returnați - avem rugămintea să selectați toate căsuțele disponibile și dacă este cazul să ne transmiteți feedback-ul dvs. cu privire la solicitarea de retur.
33.png
 
4. SUCCES! Solicitarea a fost transmisă către noi. În cel mai scurt timp un reprezentant nZEBshop va lua legătură cu dvs. în vederea soluționării.
4.png